Sense censura

A casa de ben petit ja em van ensenyar a dir sempre la veritat, a més, m’agrada dir el que penso encara que no agradi.

viernes, diciembre 26, 2008

Sants Innocents i vida

El diumenge que segueix a la celebració del Nadal l'Església celebra la festivitat de la Sagrada Família. Enguany la casualitat ha fet que aquest diumenge sigui tb la festa del Sants Innocents. No cauré en la brometa fàcil en q aquest dia és l'onomàstica del Melic, hahaha, pq aquest és un post molt seriós.
Avui dia la pràctica aberrant del avortament i la bona premsa q té des dels mitjans afins al govern i als descreguts fa que la festa dels Sants Innocents passin a ser quasi bé a una innocentada. El rei Herodes era un simple aprenent al costat dels apòstols de l'afollament. Mal em pesi reconeixíeu.

Aquesta setmana passada van jutjar el famós cas Alba, que tants problemes em va dur al fòrum de la Gorda. De fet per fer justícia tb caldria que jutgessin a tots els del foro que defensaven els maltractaments. De fet s'ha de ser molt fill de puta per defensar aquests postulats, però els defensaven.

Jo que sóc soci i he col·laborat amb entitats que defensen els animals, crec amb molta més raó, que cal defensar les criatures d'aquestes pràctiques nazistes que en nom de no sé quina llibertat de les dones diuen defensar. Tot plegat per cagar-s'hi.

En fi que aquest proper diumenge serveixi pq les famílies cristianes agafin consciència de l'abast d'aquesta barbàrie que de manera legal o il·legal porten a terme aquestes persones mancades de la més mínima caritat cristiana.