Sense censura

A casa de ben petit ja em van ensenyar a dir sempre la veritat, a més, m’agrada dir el que penso encara que no agradi.

martes, diciembre 02, 2008

El poble del Melic. Si les ganes!

El Melic té un relat a la pàgina de la Llisa de pit que fa uns dies vaig entretenir-me a llegir. De titol: M'estimo el meu poble.
Bé, de fet, com sempre, una merda de relat, hahaha. Sense cap gràcia, insuls i avorrit. Mentre el llegia pensava: "encara si fotrà mal" hahaha. Egocèntric com ell mateix. Els amics? Nooooo ell! Els veïns? Noooo ell! Ell és el centre del poble i tot gira al seu voltant, hahaha, ai pobre infeliç. Només faltaria que expliques q es diu Melic pq sempre se'l mira, hahahaha.
Però Melic, nen, que cony has de tenir tu un poble (el meu poble)? Serà en tot cas el poble q vas nèixer o el poble on vas viure o vius capullet, hahhahahaaaa. O potser en tens les escriptures de propietat? Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

3 Comments:

At 1:37 p. m., Blogger Encarna Hernández (Elis Nennit) said...

Ha sido una sorpresa y un placer leerte de nuevo.


Un petó amic!!

 
At 9:34 a. m., Blogger el Mèlich said...

Bones festes Nadalenques
Que l'any nou et sigui propici, especialment en salut.
J. Mèlich

 
At 8:15 p. m., Blogger pompe1 said...

Gràcies Encarna!

Ai Melic! Pq m'agrada tant posar-me amb tu? hahahaha.

 

Publicar un comentario

<< Home